3.A família e a escola na gestão das dificuldades de aprendizagem no ensino primário em Chimoio - Moçambique
Mhuri nechikoro mukutonga kwematambudziko ekudzidza mudzidzo yepuraimari muChimoio
Mots-clés :
Difuculdade de aprendizagem, Leitura, Família, EscolaRésumé
O presente artigo têm como objeto de estudo, a família e a escola na gestão das dificuldades de aprendizagem de leitura, onde irá abordar sobre a importância da interação entre a escola e a família no processo pedagógico para uma educação de qualidade, irá também procurar descrever as formas de participação da família na escola, de modo a compreender o nível de assimilação dos conteúdos das duas crianças em estudo e analisá-las nas dificuldades vivenciadas pela gestão escolar no processo de ensino e aprendizagem. O estudo foi realizado com base em uma pesquisa bibliográfica, que será apresentada na fundamentação teórica, enfocando as ideias de diversos autores da área, visando à compreensão de questões fundamentais sobre as dificuldades de aprendizagem na leitura e, também foi realizado uma pesquisa de campo de caráter qualitativo tendo como instrumento de coleta de dados, entrevistas abertas que será destinada especialmente aos pais das crianças, aos professores da língua portuguesa e as duas crianças em estudo,buscando desta forma, informações acerca do tema em questão e também foi realizado o método de observação direta nas crianças em estudo por forma a analisarmos o comportamento geral das crianças. Em jeito de conclusão, pode-se afirmar que feitas as observações e entrevistas, foi possível perceber que os professores de língua portuguesa e no geral, a escola primária não estabelecem uma relação pedagógica com as duas crianças que apresentam a dificuldade de aprendizagem na leitura. E que as mesmas em estudo estão distantes e se sentem excluídos dos conteúdos e atividades propostas pelos professores em particular, o que indica que as atividades são preparadas tendo como parâmetro as crianças que têm mais facilidade em desenvolve-las.
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Ichi chinyorwa chine sechinhu chayo chekudzidza, mhuri uye chikoro mukutonga kwekuverenga matambudziko ekudzidza, uko ichagadzirisa kukosha kwekudyidzana pakati pechikoro nemhuri muhurongwa hwekudzidzisa hwedzidzo yemhando yepamusoro, zvakare edza kutsanangura nzira idzo mhuri inobatanidzwa nadzo muchikoro, kuti unzwisise mwero wokufananidzwa kwezviri mukati mevana vaviri vari kudzidza uye kuvaongorora muzvinetso zvinowanwa navakuru vechikoro mumuitiro wokudzidzisa nokudzidza. Chidzidzo ichi chakaitwa zvichibva patsvakiridzo yebhaibheri, iyo ichaburitswa muhwaro hwedzidziso, ichitarisisa pfungwa dzevanyori vakati wandei munzvimbo iyi, ichivavarira kunzwisisa mibvunzo yakakosha pamusoro pekunetsekana kwekudzidza mukuverenga, uye tsvakiridzo yemumunda yehunhu hwehunhu, kuva semudziyo wekuunganidza data, kubvunzurudza kwakazaruka kunenge kwakanangana kunyanya kuvabereki vevana, vadzidzisi vemutauro wechiPutukezi nevana vaviri vari kudzidza, vachitsvaka nenzira iyi, ruzivo pamusoro pechidzidzo chiri mubvunzo uye nzira yekudzidza. kutariswa kwakananga muvana vari kudzidza kuitira kuongorora maitiro ese evana. Mukupedzisa, zvinogona kutaurwa kuti mushure mekucherechedza uye kubvunzurudza, zvaive zvichibvira kuona kuti vadzidzisi vemutauro wechiPutukezi uye, kazhinji, chikoro chepuraimari hachigadziri hukama hwekudzidzisa nevana vaviri vane matambudziko ekudzidza mukuverenga. Uye kuti iwowo ari kudzidza ari kure uye anonzwa kusabatanidzwa mune zviri mukati uye zviitiko zvinokurudzirwa nevadzidzisi kunyanya, izvo zvinoratidza kuti zviitwa zvakagadzirirwa kuve neparameter vana vangangozvivandudza.
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