Apresentação do Curso de Licenciatura em Língua de Sinais de Moçambique
Keywords:
Ensino, Formação, LMS, MoçambiqueAbstract
O vídeo apresentado pela Diretora do Curso de Licenciatura em Línguas de Sinais de Moçambique, da Universidade Eduardo Mondlane oferece informações sobre como funciona o curso naquela universidade e como está sendo conduzida a formação de professores da Língua de Sinais de Moçambique.
LINK DO VIDEO NA LÍNGUA MOÇAMBICANA DE SINAIS: https://www.youtube.com/watch?v=7CfvHdeEyAY
Downloads
References
JORGE, Rosalina Zamora et al. Apresentação do Curso de Licenciatura em Língua de Sinais de Moçambique. Njinga & Sepé: Revista Internacional de Culturas, Línguas Africanas e Brasileiras. São Francisco de Conde(BA), Vol.1, nº1, p.364, jan.jun.2021. Disponível em: .Acesso em: dia, mês ano.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 NJINGA&SEPÉ: Revista Internacional de Culturas, Línguas Africanas e Brasileiras
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors who publish in this journal agree to the following terms:
Authors maintain copyright and grant the journal the right to first publication, the work being simultaneously licensed under the Creative Commons Attribution License, which allows the sharing of the work with recognition of the authorship of the work and initial publication in this magazine.
Authors are authorized to assume additional contracts separately, for non-exclusive distribution of the version of the work published in this journal (eg, publishing in institutional repository or as a book chapter), with acknowledgment of authorship and initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to publish and distribute their work online (eg in institutional repositories or on their personal page) at any point before or during the editorial process, as this can generate productive changes, as well as increase impact and citation of the published work (See The Effect of Open Access).