Dimensão artístico-cultural da vida e obra de Nagrelha e seu impacto na cultura musical angolana
Dimension artistic-cultural ya vie na mosala ya nagrelha na impact na yango na culture musical angolane
Palavras-chave:
Dimensão, Artistico, Cultural, NagrelhaResumo
Este artigo visa abordar a vida e obra de Nagrelha, num contexto de contributos sobre um estilo musical angolano “Kuduro” e a influência que esta personalidade irreverente e carismática teceu a um grupo de jovens dos subúrbios do país, sobretudo da província de Luanda, que se indentificaram e identificam com o mudus vivendi de Gélson Caio Mendes, mais conhecido por “Estado Maior do Kuduro”. Uma vida marcada por muitos altos e baixos devido as vicissitudes e as dificuldades que o seu meio social apresentaram. O nosso estudo ancora-se no método meta-analítico, sob a perspectiva qualitativa, um estudo que consiste no levantamento de dados, procurando identificar através de diferentes categorias, semelhanças e controversas em uma determinada pesquisa, por outro lado, este método trata de um processo de descrição interpretativa, orientada por determinadas categorias teóricas, por meio de bases bibliográficas.
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Lisolo oyo ezali na mokano ya kolobela bomoi mpe mosala ya Nagrelha, na contexte ya ba contributions sur un style musical angolais “Kuduro” mpe influence oyo personnalité oyo ya irreverent mpe charismatique ezalaki na yango na groupe ya bilenge ya ba banlieues ya mboka, surtout ya etuka ya Luanda , oyo amimonisaki mpe amimonisaki na mudus vivendi ya Gélson Caio Mendes, oyo ayebani mingi na nkombo “Estado Maior do Kuduro”.Bomoi oyo e marqué na ba hautes et ba basses ebele mpo na ba vicisitudes mpe ba difficultés oyo environnement social na ye e présentaki. Boyekoli na biso ezali ancré na méthode méta-analytique, na perspective qualitative, boyekoli oyo ezali na kosangisa ba données, koluka koyeba na nzela ya ba catégories différentes, ba similarités pe ba polémiques na recherche moko donnée, par contre, méthode oyo etali processus moko ya ndimbola ya ndimbola, oyo etambwisami na ba catégories théoriques mosusu, na nzela ya ba bases bibliographiques.
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